Guía de Compra

O vindeiro venres día 18 de marzo ás 12:30h activarase a venda de ENTRADAS DIARIAS para o Festival O Son do Camiño 2022.

Cremos que a demanda de entradas será alta e queremos que esteas preparado, así que elaboramos esta guía para que a experiencia de compra sexa o máis satisfactoria posible.

    1. Antes de todo, debes saber que www.osondocamino.es é o ÚNICO punto de venda de entradas oficial do evento co soporte técnico de Weezevent. Neste link poderás realizar a túa compra:
      https://sites.weezevent.com/osondocamino2022/
      Ningún outro. Non compres as túas entradas en páxinas de mercado secundario (revenda) coas que O Son do Camiño nada ten que ver, é moi posible que non sexan válidas e por tanto sexan rexeitadas no control de accesos e non poidas entrar no recinto.
      As entradas emitidas para a edición 2020, posteriormente aprazada a 2021, son válidas salvo aquelas para as que se realizou devolución e que foron anuladas.
    2. Antes de iniciar a compra, pecha o resto de pestanas e usa un só navegador. Non abras o link ao mesmo tempo desde móbil, tablet e PC. Usa só un dispositivo.
    3. Entra en www.osondocamino.es. Serás redirixido a unha cola virtual desde a cal se che dará paso por orde de chegada ao panel de venda onde poderás seleccionar a cantidade de entradas que desexas adquirir.
    4. Non refresques o navegador. Se refrescas a páxina unha vez posicionóuseche na cola virtual ou sales da mesma para volver entrar, estarás abandonado o proceso, polo que ao acceder unha vez máis á compra situaráseche de novo ao final da cola virtual.
      Recomendamos que che manteñas na cola respectando o tempo estimado de espera en lugar de refrescar e perder a túa posición. Este sistema está deseñado para dar un acceso equitativo e seguro á venda de entradas en momentos de gran demanda.
    5. Todos os tipos de abonos estarán visibles e abertos con posibilidade de compra desde o primeiro momento. A medida que as entradas asignadas a cada cota acábense, aparecerá unha mensaxe de Esgotado.
      Débese ter en conta que cabe a posibilidade de que nun momento dado non haxa dispoñibilidade nunha cota concreta e uns minutos máis tarde si. Isto débese a que mentres recheas os datos de comprador e de pago o sistema retira e bloquea esas entradas, pero se ese proceso abandónase ou é rexeitado por algún motivo (por exceso de tempo ou porque o teu banco rexeite o cargo na túa tarxeta por exemplo) esas entradas volven poñerse ao dispor doutros compradores.
    6. Unha vez iniciado o proceso de compra, tes 8 minutos para finalizar a compra. Só se che pedirán os teus datos como comprador, e serán os que figuren en todas as entradas dese pedido. Inicialmente e para facilitar as compras de grupo, as entradas serán non nominativas. Se máis preto da data do festival existe algún tipo de norma pola cal deban ser nominativas, facilitarásevos a forma de que indiquedes os datos dos vosos acompañantes mediante unha notificación enviada ao mesmo correo electrónico co que se fixo a compra.
    7. Poderanse adquirir un máximo de 6 entradas por compra e usuario. En caso de detectar máis dunha compra por parte do mesmo usuario, estariamos facultados a anular as sucesivas, conservando só a inicial.
    8. É importante que teñas a man o número da tarxeta de crédito que utilizarás no proceso de compra e poñas especial atención en introducir ben a túa dirección de email para recibilas. Revisa tamén que teñas acceso á app ou outro método de validación de compra que che vai a pedir o banco emisor da túa tarxeta antes de aceptar o pago. Neste mesmo paso poderás comprobar o importe que se che vai a cargar e aceptar ou anular a operación.
    9. Tras introducir os teus datos bancarios e validar a túa compra, verás unha pantalla onde che confirma que tes as túas entradas e un botón onde poder descargalas. Tamén as recibirás no email que indicaches durante este proceso.
      Lembra que a referencia de compra/mail de confirmación son a única garantía da correcta finalización da compra (Nº de pedido).
    10. Unha vez tramitada a compra e emitidas as entradas estas non poderán ser modificadas nin anuladas e devolto o seu importe (salvo cancelación do evento).
    11. Se decides compartir en RRSS ou grupos de WhatsApp, lembra non mostrar ningunha información da túa entrada: nome, apelidos, email, nº de pedido, código QR…
    12. Non te preocupes se non recibes un mail coas túas entradas ao instante. Pode tardar ata 30 minutos en chegar.

Feliz Festival O Son do Camiño!

Importante: Que pasa se ocorre un erro durante o proceso de compra?

Se ocorre un erro durante o proceso de compra, lembra que a referencia de compra/mail de confirmación/nº de pedido son a única garantía da correcta finalización da compra. E ademais, lembra os seguintes puntos:

  1. Comproba no correo electrónico que tes asociado á túa compra se che chegou o mail de confirmación. Revisa tamén nas bandexas de promocións e correo non desexado ou spam.
  2. Comproba na túa conta ou tarxeta bancaria se se realizou o cargo. Se non se realizou un cargo na túa conta bancaria nin recibiches ningún correo electrónico, non se realizou correctamente a compra.
  3. Se queres reenviarte un pedido xa realizado, na mesma pantalla onde se realiza o proceso de compra verás que na parte superior dáche esa posibilidade:
    “Xa realizaches a túa compra? Reenvíate o e-mail de confirmación do teu pedido facendo clic aquí”.

Se aínda así segues tendo dúbidas ou problemas: