This is custom heading element

O vindeiro xoves día 20 de abril ás 12:00 h actívase a venda das entradas diarias para o Festival O Son do Camiño 2023 a un prezo de 59€ máis gastos de xestión.

O vindeiro xoves día 27 de abril ás 12:00 h actívase a venda da zona de descanso das estrelas para o Festival O Son do Camiño 2023 a un prezo de 29€ máis gastos de xestión.

Cremos que a demanda de entradas será alta e queremos que esteas preparado, así que elaboramos esta guía para que a experiencia de compra sexa o máis satisfactoria posible.

1. Antes de todo, debes saber que www.osondocamino.es é o ÚNICO punto de venda de entradas oficial do evento co soporte técnico de Weezevent. Neste link poderás realizar a túa compra: https://my.weezevent.com/o-son-do-camino-2023.

Ningún outro. Non compres as túas entradas en páxinas de mercado secundario (revenda) coas que O Son do Camiño nada ten que ver, é moi posible que non sexan válidas e por tanto sexan rexeitadas no control de accesos e non poidas entrar no recinto.

2. Antes de iniciar a compra, pecha o resto de pestanas e usa un só navegador. Non abras o link ao mesmo tempo desde móbil, tablet e PC. Usa só un dispositivo.

3. É importante que teñas a man o número da tarxeta de crédito que utilizarás no proceso de compra e poñas especial atención en introducir ben a túa dirección de email para recibilas. Revisa tamén que teñas acceso á app ou outro método de validación de compra que che vai a pedir o banco emisor da túa tarxeta antes de aceptar o pago. Neste mesmo paso poderás comprobar o importe que se che vai a cargar e aceptar ou anular a operación.

4. Entra en www.osondocamino.es. Serás redirixido a unha cola virtual desde a cal se che dará paso por orde de chegada ao panel de venda onde poderás seleccionar a cantidade de entradas que desexas adquirir.

5. Non refresques o navegador.Se refrescas a páxina unha vez posicionóuseche na cola virtual ou sales da mesma para volver entrar, estarás abandonado o proceso, polo que ao acceder unha vez máis á compra situaráseche de novo ao final da cola virtual.

Recomendamos que che manteñas na cola respectando o tempo estimado de espera en lugar de refrescar e perder a túa posición. Este sistema está deseñado para dar un acceso equitativo e seguro á venda de entradas en momentos de gran demanda.

6. As entradas de abono, que darán acceso aos tres días de festival, poñeranse á venda por cotas. Verás varios tipos de entrada visibles e con posibilidade de compra desde o primeiro momento. A medida que as entradas asignadas a cada cota acábense, aparecerá unha mensaxe de Esgotado.Débese ter en conta que cabe a posibilidade de que nun momento dado non haxa dispoñibilidade nunha cota concreta e uns minutos máis tarde si. Isto débese a que mentres recheas os datos de comprador e de pago o sistema retira e bloquea esas entradas, pero se ese proceso abandónase ou é rexeitado por algún motivo (por exceso de tempo ou porque o teu banco rexeite o cargo na túa tarxeta por exemplo) esas entradas volven poñerse ao dispor doutros compradores.

7. Unha vez iniciado o proceso de compra, tes 8 minutos para finalizar a compra. As entradas serán non nominativas. Se máis preto da data do festival existe algún tipo de norma pola cal deban ser nominativas, facilitarásevos a forma de que indiquedes os datos dos vosos acompañantes mediante unha notificación enviada ao mesmo correo electrónico co que se fixo a compra.

8. Poderanse adquirir un máximo de 6 entradas por compra e usuario. En caso de detectar máis dunha compra por parte do mesmo usuario, estariamos facultados a anular as sucesivas, conservando só a inicial.

9. Tras introducir os teus datos bancarios e validar a túa compra, verás unha pantalla onde che confirma que tes as túas entradas e un botón onde poder descargalas.Tamén as recibirás no email que indicaches durante este proceso.

Lembra que a referencia de compra (nº de pedido) e o mail de confirmación son a única garantía da correcta finalización da compra.

10. Unha vez tramitada a compra e emitidas as entradas estas non poderán ser modificadas nin anuladas e devolto o seu importe (salvo cancelación do evento).

11. Se decides compartir en RRSS ou grupos de WhatsApp, lembra non mostrar ningunha información da túa entrada: nome, apelidos, email, nº de pedido, código QR…

12. Non te preocupes se non recibes un mail coas túas entradas ao instante. Pode tardar ata 30 minutos en chegar.

Feliz Festival O Son do Camiño!

 

Importante: Que pasa se ocorre un erro durante o proceso de compra?

Se ocorre un erro durante o proceso de compra, lembra que a referencia de compra/mail de confirmación/nº de pedido son a única garantía da correcta finalización da compra. E ademais, lembra os seguintes puntos:

1. Comproba no correo electrónico que tes asociado á túa compra se che chegou o mail de confirmación. Revisa tamén nas bandexas de promocións e correo non desexado ou spam.

2. Comproba na túa conta ou tarxeta bancaria se se realizou o cargo. Se non se realizou un cargo na túa conta bancaria nin recibiches ningún correo electrónico, non se realizou correctamente a compra.

3. Se queres reenviarte un pedido xa realizado, na mesma pantalla onde se realiza o proceso de compra verás que na parte superior dáche esa posibilidade: “Xa realizaches a túa compra?”.

Se aínda así segues tendo dúbidas ou problemas:

Privacy Preference Center

Scroll ao inicio