This is custom heading element

¿PODO COMPRAR AS ENTRADAS EN DIFERENTES WEBS?

Non, só en https://www.osondocamino.es/, a través do soporte técnico Weezevent, NON HAI OUTRO PUNTO DE VENDA OFICIAL, por tanto, as entradas adquiridas en plataformas de revenda non garantirán o acceso ao recinto.

¿TEÑO QUE LEVAR A ENTRADA IMPRESA OU VALE CON LEVALA NO MÓBIL?

Podes presentar a túa entrada no móbil (se tes a pantalla en perfectas condicións), ou ben traela impresa, aínda que non o recomendamos: pensa no medio ambiente!. Ao presentala, poñeráseche a túa pulseira.IMPORTANTE:Son persoais e intrasferibles, non se entregan en man e non se poden recoller para outra persoa. As pulseiras non poden quitarse e non se admitirán pulseiras manipuladas.

¿HABERÁ ENTRADAS POR DÍAS?

Si, mais adiante activarase a venda das entradas por días: xoves, venres e sábado.

Que inclúe a entrada ULTREIA (VIP)?

  • Acceso á Zona Ultreia
  • Carril de acreditación exclusivo
  • Terraza panorámica con varias alturas
  • Barras e wcs propios
  • Mobiliario (hamacas, tumbonas, etc)
  • Ampla selección de bebidas

¿CANTAS ENTRADAS PODO COMPRAR DE FORMA SIMULTÁNEA?

Poderás comprar ata un máximo de 6 entradas por sesión.

¿A ENTRADA LEVARÁ O MEU NOME?

As entradas non son nominativas. Figura nelas unicamente ou nome do comprador/a, se nalgún momento fose necesario recoller vos datos dous asistentes facilitarase como facelo mediante email ao comprador/a.

¿SE SON MENOR DE IDADE, PODO ASISTIR AOS CONCERTOS?

  • Menores de idade de ata 8 anos inclusive acceso libre. Imprescindible acompañamento de padre-madre, tutor-a o adulto responsable. Máximo 2 menores por adulto. Ata completar aforo. Se requerirá documento acreditativo de identidade e inscripción previa.
  • Menores de 16 anos imprescindible acompañamento de pai-nai, titor-a ou adulto que se fagan responsables do menor no interior do recinto pero non necesaria autorización asinada.
  • Menores de entre 16 e 18 anos acceso sen acompañamento pero con autorización asinada.

En todos os casos deberán acudir ao momento sinalizado de menores no acceso ao festival para que lles sexa colocada unha pulseira identificativa que lles acredita como tales.

¿OS MENORES DE IDADE PAGAN ENTRADA?

Menores de idade de ata 8 anos inclusive acceso libre. Imprescindible acompañamento de padre-madre, tutor-a o adulto responsable. Máximo 2 menores por adulto. Ata completar aforo. Se requerirá documento acreditativo de identidade e inscripción previa.

¿PODO ACCEDER CUN CARRIÑO DE BEBÉ?

Non é recomendable nun evento destas características. Salvo nos casos de bebés acreditados como Persoas con Movilidad Reducida (PMR).

This is custom heading element

¿SON NOVO, QUE NECESITO LEVAR AO FESTIVAL?

Os teus documentos, algo de roupa de abrigo e diñeiro ou/e tarxeta. Leva crema solar, posiblemente necesítela, lentes de sol, gorra… Traete o cargador do móbil se non queres estar desconectado ou unha batería recargable. Uns tapóns ou cascos axudaranche no caso de que o volume dos concertos sexa demasiado alto para ti ou por se hai veciños molestos á hora de durmir. Se vas á zona de descanso: tenda e esterilla, saco de durmir, provisións…

¿PODO ENTRAR CON COMIDA OU BEBIDA AO RECINTO DE CONCERTOS DO FESTIVAL?

Ao festival poderás acceder coa túa propia comida. Para beber poderás acceder ao recinto con botellas de auga sen tapón

¿QUE ESTÁ PROHIBIDO INTRODUCIR NO RECINTO?

Non se pode introducir:

  • Obxectos cortantes e punzantes, e armas de calquera tipo.
  • Cintos de balas, cornos, accesorios con petiscos grandes, cadeas grandes, cadeados ou accesorios que poidan utilizarse como arma.
  • Bengalas, petardos ou demais elementos de artificio.
  • Paus selfie ou trípodes.
  • Cámaras profesionais de foto e/ou vídeo (salvo medios acreditados).
  • Botellas, vidro, petacas, camelbacks, tapóns de botella.
  • Substancias ilegais.
  • Cadeiras, colchóns.
  • Bicicletas, skates ou similares.
  • Lanternas, láseres.
  • Instrumentos musicais.
  • Animais, excepto cans guía.

¿QUE FACER EN CASO DE DESALOXO?

1.Localiza a saída de emerxencia máis próxima, estarán sinalizadas.

2.Controla as túas pertenzas.

3.Feixe caso das recomendacións do persoal de seguridade e das pantallas do Festival.

4.Cando abandones o recinto, faino con paciencia e de maneira ordenada, non todos á vez.

¿QUE DEBO FACER SE VEXO A ALGUÉN TENTANDO ROUBAR OU PROVOCANDO ALGÚN TIPO DE ALTERCADO?

Ponche en contacto coa seguridade do recinto, que estarán uniformados cun distintivo especial.

¿TEÑO MOBILIDADE REDUCIDA, PODO ACUDIR AO EVENTO?

Si, hai unha zona especial para iso. Envía un email a mobilidadeosondocamino@gmail.com para máis información.

¿PODO ENTRAR CA MIÑA CÁMARA DE FOTOS AO RECINTO?

Poderás entrar no recinto co teu cámara no caso de que non sexa unha cámara réflex/profesional.Só poderán usar este tipo de cámaras o persoal acreditado. Cámara dixital ou tipo GoPro, si se permiten.

¿NECESITO AXUDA MÉDICA DURANTE O FESTIVAL, QUE FAGO?

Acode de inmediato á zona de enfermería. Estarán sinalizadas no mapa do recinto.

¿E SE PERDO ALGO, A QUEN PREGUNTO?

No despacho de billetes podedes preguntar polos “obxectos perdidos”. Tamén recomendamos gardar en bo lugar obxectos de valor ou documentación e non deixar nada susceptible a furto na zona de descanso. Se atopas algo, por favor, agradecémosche que o deposites nesta zona.

¿É SEGURO LEVAR MOCHILA NO FESTIVAL?

Recomendamos que cando haxa aglomeracións leves a mochila por diante para evitar roubos. Se ves algo sospeitoso respecto diso, avisa a seguridade.

This is custom heading element

¿QUE É MOBILE LOCKER?

Mobile Locker é un servizo automatizado que che ofrece a posibilidade de alugar lockers durante períodos de 365 días ao ano, desde 1 ata 365 días naturais, en festivais, eventos ou localizacións públicas.

¿QUÉ MEDIDAS OFRECE MOBILE LOCKER?

Mobile Locker ofrece diferentes tamaños de lockers que poderás consultar na páxina de reservas para cada localización ou no propio terminal dos Mobile Lockers.

¿COMÓ PODO RESERVAR?

As reservas pódense facer con antelación e serán válidas desde o momento no que as realices. Tamén é posible facer a reserva no mesmo festival ou evento.

¿QUE PODO INTRODUCIR NO MEU LOCKER?

Podes introducir todos os paquetes que quepan dentro do locker alugado, coa excepción dos artigos prohibidos. Lembra que en Mobile Locker pagas polo locker alugado, non polo número de paquetes, polo que podes introducir todos os paquetes que quepan no teu locker.

¿QUE ESTA PROHIBIDO ALMACENAR NO MEU LOCKER?

Todos os obxectos cuxa posesión ou tráfico sexa ilegal (como obxectos roubados, drogas, materiais pornográficos ou de calquera forma degradantes para a persoa, etc.). Obxectos cuxa posesión require licenza, sen dita licenza ou autorización (como armas e/ou munición). Calquera tipo de material contaminante ou perigoso (como obxectos inflamables ou substancias perigosas). Animais de calquera tipo ou calquera outra forma de vida.

Non se pode introducir comida nos lockers, agás no caso de comida envasada que non poida derramarse, manchar os lockers ou producir odores de ningún tipo nas instalacións de Mobile Locker.

¿O MEU EQUIPAXE ESTÁ ASEGURADO?

Mobile Locker non se fai responsable dos obxectos depositados no interior dos lockers.

¿DURANTE CANTO TEMPO PODO ALUGAR UN LOCKER?

Poderás contratar o servizo de aluguer de lockers por un período de entre 1 día e a duración do festival ou evento.

¿CANDO PODO ACCEDER AO LOCKER QUE ALUGUEI?

O servizo de aluguer de cada locker estará accesible no horario do festival ou, no caso dos lockers en eventos fixos, todos os días da semana, os 365 días do ano.

¿PÓDENSE CARGAR DISPOSITIVOS MÓBILES NOS LOCKERS?

Cada locker dispón dun enchufe para poder conectar e cargar un dispositivo móbil. Non se inclúe o cable.

¿UNHA VEZ QUE INTRODUZAS OS PAQUETES, PODES VOLVER ACCEDER AO LOCKER?

Podes acceder ao locker alugado tantas veces como desexes ou necesites durante o período de aluguer do locker. Por iso, se esqueces algo, queres engadir máis paquetes ou precisas acceder ao teu locker durante o período alugado, poderás facelo sen problemas.

¿CAL É O PREZO QUE DEBO ABONAR POLO ALUGUER DUN LOCKER POR DÍA?

O prezo por locker será o indicado no momento da contratación, podendo beneficiarte das ofertas en vigor en cada momento. Os prezos indicados inclúen o IVE e refírense ao aluguer dun locker segundo o tamaño e a duración.

¿COMO SE UTILIZAN AS LOCKERS?

Os lockers de Mobile Locker son totalmente automáticos. Poderás facer a reserva a través da nosa páxina web ou directamente no terminal do Mobile Locker. Unha vez completada a contratación, recibirás a confirmación da reserva e o número do locker asignado. Para abrir os lockers, poderás escoller entre vincular unha tarxeta ou pulseira con chip RFID ou un código alfanumérico que introducirás no momento da contratación.

¿COMO PODO RECUPERAR O MEU CÓDIGO?

Para recuperar o teu código, por favor, contacta co teléfono +34 668 50 50 20.

QUERO AMPLIAR A MIÑA RESERVA, ¿COMO O PODO FACER?

Para ampliar a túa reserva, por favor, contacta co teléfono +34 668 50 50 20.

¿QUE PODO FACER SE TEÑO UNHA INCIDENCIA NO USO DO LOCKER?

En caso de avaría, bloqueo ou calquera outra incidencia no uso do locker, tes ao teu dispor o servizo de asistencia de Mobile Locker, ao que podes acceder chamando ao +34 668 50 50 20 ou mediante comunicación escrita á seguinte dirección info@mobilelocker.es.

¿PODO MODIFICAR A RESERVA OU DESISTIR DELA?

Si, sempre e cando dita modificación ou desistimento se realice con 24 horas de antelación á data na que comeza o servizo que reservei.

This is custom heading element

¿COMO PODO RECARGAR A MIÑA CONTA CASHLESS?

ANTES DO FESTIVAL

Podes recargar en liña, tras a adquisición da túa entrada de día ou abono, creando unha conta Cashless en https://sites.weezevent.com/o-son-do-camino-2023-cashless.

Se realizas a recarga antes do festival, poderás beneficiarte da promoción vixente con saldos promocionais extra non reembolsables. Verás diferentes cantidades e o saldo promocional asociado para que poidas seleccionar o que prefiras. Esta promoción estará activa ata as 12:00h do xoves 8 de xuño de 2023.

Este saldo promocional (5, 10, 15 ou 20 €) poderás consumilo exclusivamente nas barras de bebidas do festival unha vez esgotado o saldo recargado (50, 100, 150 ou 200 €). Isto significa que se recargas de novo a túa pulseira antes de consumir completamente o saldo promocional, terás que gastar todo o saldo recargado de novo para poder utilizar o saldo promocional restante. O saldo promocional non xera dereito a devolución unha vez finalizado o festival.

Con esta recarga previa ao festival, ademais de obter un saldo promocional extra, poderás gozar máis do festival, evitando desgustos como a perda da túa carteira, así como as colas nos puntos físicos de recarga para non perder as actuacións do teu artista favorito/a. Lembra que unha vez rematado o festival poderás solicitar a devolución do importe sobrante recargado na túa pulseira (excepto saldo promocional) se o saldo restante é igual ou superior a 1,50 € (1 € importe de gastos a descontar asociados á devolución).

DURANTE O FESTIVAL

Podes recargar a túa pulseira con tarxeta bancaria (preferentemente) ou en efectivo nos puntos físicos de recarga CASHLESS habilitados dentro do recinto.

Ademais, durante o tempo no que o festival non teña actividade, desde o peche de cada noite ata a apertura do día seguinte, tamén poderás facelo en liña en https://sites.weezevent.com/o-son-do-camino-2023-cashless.

Non hai límite, podes recargar todas as veces que desexes, tanto en liña como in situ, así que non dubides en facelo para gozar ao máximo do festival e evitar colas e esperas. Lembra que unha vez rematado o festival poderás solicitar a devolución do importe sobrante recargado na túa pulseira (excepto saldo promocional) se o saldo restante é igual ou superior a 1,50 € (1 € importe de gastos a descontar asociados á devolución).

¿ONDE ENTREGANME A PULSEIRA CASHLESS?

SE TES RECARGADO EN LIÑA

Entregarémosche a túa pulseira precargada co teu saldo durante o control de acceso ao festival, unha vez validada a túa entrada.

SE NON TES RECARGADO EN LIÑA

Tambenn che a entregaremos durante o control de acceso pero sen saldo, e convidámoste a acudir a un punto físico de recarga CASHLESS dentro do recinto. Alí poderás recargar con tarxeta bancaria (preferentemente) ou incluso en efectivo. Despois, se desexas, poderás crear unha conta Cashless en liña introducindo o código de 6 letras da túa pulseira. Aviso importante: non introduzas o código QR da túa entrada para crear a conta xa que non estará vinculado á pulseira que utilizaches durante o festival.

¿PODO UTILIZAR ESTA PULSEIRA DURANTE TODO O FESTIVAL?

Esta pulseira será persoal e intransferible, ademais do único método de pago aceptado en todo o recinto, tanto para pagar as túas consumicións nas barras do festival ou no merchandising, así como tamén para os postos de comida (foodtrucks), supermercado Gadis, etc.

¿A PULSEIRA TEN ALGÚN COSTE?

¡Non, é totalmente gratuita!

¿COMO PODO SABER O SALDO QUE TEÑO NA PULSEIRA?

Podes preguntar nun punto físico de recarga CASHLESS ou directamente nun punto de venda, e se creaches unha conta Cashless en liña, poderás consultar o saldo que quedou na túa pulseira fóra dos horarios de apertura do festival.

TEÑO ACCESO AO HISTORIAL DAS MIÑAS TRANSACCIÓNS?

Si, fóra dos horarios de apertura do festival poderás acceder ao historial das túas transaccións a través da túa conta Cashless en liña, e se o necesitas tamén poderás solicitar recibos. Se o precisas durante o festival, non dubides en acudir ao punto de información CASHLESS dentro do recinto.

¿QUE OCORRE SE ME ROBAN OU PERDO A PULSEIRA?

No caso de roubo ou perda da pulseira Cashless, deberás informar de inmediato aos organizadores do festival para que tomen as medidas necesarias. É posible que poidan desactivar a pulseira e transferir o saldo restante a unha nova pulseira, suxeito ás políticas e procedementos establecidos polos organizadores.

¿QUE OCORRE CO MEU DIÑEIRO DESPOIS DO FESTIVAL?

Unha vez rematado o festival, se che queda saldo sen utilizar na túa pulseira Cashless, é posible que poidas solicitar a devolución do importe sobrante segundo as políticas establecidas polos organizadores do festival. Asegúrate de consultar a información específica proporcionada polos organizadores respecto á devolución de saldo despois do evento.

This is custom heading element

Para dúbidas relacionadas con entradas podes poñerte en contacto co departamento correspondente a través desta dirección de correo electrónic: entradas@osondocamino.es

Para calquera dúbida podes contactar con contacto@osondocamino.es

Privacy Preference Center

Scroll ao inicio